صفر تا صد تقویت موتور ماشین

صفر تا صد تقویت موتور ماشین

در مطالب بالا سعی بر این داشتیم که در مورد تقویت موتور ماشین اطلاعاتی را بیان کنیم. در ابتدا توضیح دادیم که اصلاً تقویت موتور به چه معنی است و چه کاربردهایی دارد. در ادامه این موضوع را بررسی کردیم که قدرت ماشین به چه چیزی بستگی دارد.

در این بین مفهوم گشتاور، حجم موتور و اسب بخار را هم توضیح دادیم. در رابطه با افزایش اسب بخار خودرو هم مطالبی را بیان کردیم. در ادامه به این موضوع پرداختیم که معایب تقویت موتور ماشین شامل چه مواردی می‌شود.

البته مزیت‌های این کار را هم شرح دادیم و گفتیم که در چه حالتی این مزیت‌ها برای شما وجود دارد و چه زمانی باید به معایب این کار توجه بیشتری داشته باشید. هر سؤال دیگری در مورد این موضوع دارید را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم.

ادامه مطلب

تاثیر روغن ترمز روی رنگ ماشین

تاثیر روغن ترمز روی رنگ ماشین

در این مقاله از مجله کینگ اسپرت سعی داریم تا در اولین قدم به سوال آیا روغن ترمز رنگ ماشین را می‌برد، پاسخ دهیم. در قدم‌های بعدی با بررسی این سوال از زوایای مختلف، راه‌حل‌هایی را برای آن ارائه کنیم. راه‌حل‌هایی که کمک کند تا ریختن روغن ترمز روی بدنه ماشین مشکلی را به وجود نیاورده و بتواند آسیب کمتری را به ماشین برساند. زمان تاثیر روغن ترمز روی رنگ ماشین چقدر است + راه‌حلی برای پاک کردن روغن ترمز از روی بدنه ماشین + نکات مهمی که حتما باید ….

ادامه مطلب

نیم کلاچ چیست؟

نیم کلاچ چیست؟

نیم کلاچ چیست؟ در ماشین قسمت‎‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام خواص خود را بر روی کارکرد ماشین دارند. در این بین بخش‌های مختلف اتومبیل، بخش‌های انتقال قدرت اهمیت بسیاری را دارند. کلاچ به عنوان یکی از این بخش‌ها شناخته می‌شود که در موارد بسیاری نقش داشته و می‌تواند بر روی چگونگی حرکت اتومبیل تاثیر بگذارد.

در برخی از موارد، استفاده از کلاچ به صورت نیم کلاچ است که یاد داشتن آن می‌تواند به استفاده درست از اتومبیل بینجامد. از همین رو در صورتی که می‌خواهید رانندگی درستی را داشته باشید، آشنایی با نیم کلاچ در رانندگی اهمیت بسیاری را دارد. این موضوع در زمان ترافیک و برای کاهش سرعت ماشین اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کند.

در ادامه درباره چیستی نیم کلاچ، چگونگی استفاده از آن و آموزش نیم کلاچ گرفتن، مهم‌ترین زمان‌ها برای انجام نیم کلاچ و مواردی از این قبیل نکاتی را بیان خواهیم کرد. نکاتی که به شما کمک کند تا رانندگی درستی را با استفاده صحیح از نیم کلاچ ماشین خود داشته باشید.

ادامه مطلب