همواره یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های افرادی که خودرو خود را در خیابان و بیرون از پارکینگ پارک می‌کنند، ایمنی خودرویشان است. شاید شنیده‌اید که سارقان می‌توانند با روشنکردن خودرو و انتقال آن به مکان مدنظر خودشان، قطعات مختلف خودرو مانند باتری، تایرها، موتور، بدنه و… را جدا کنند و شما را به دردسر مالی بزرگی بیندازند. از این رو، مالکان خودرو علاقه‌مندند برای افزایش ایمنی خودرو خود علاوه بر انواع دزدگیرها، از وسایلی مانند قفل پدال و قفل فرمان استفاده کنند. در این مطلب قصد داریم به بررسی لزوم استفاده از قفل پدال بپردازیم و بهترین مارک قفل پدال را به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر شما نیز علاقه‌مندید در این رابطه اطلاعاتی به دست آوردید تا پایان ما را همراهی کنید. 

خرید قفل پدال

چرا استفاده از قفل پدال ضروری است؟

حتماً شنیده‌اید که برخی از افراد مدعی هستند که تنها استفاده از دزدگیر تصویری و ردیاب می‌تواند در کاهش سرقت تأثیر داشته باشد و سایر وسایل مانند قفل فرمان و…، کارایی خاصی ندارند! در پاسخ به این ادعا باید بگوییم که عقل حکم می‌کند که از تمامی وسایل ممکن برای افزایش ایمنی استفاده کنیم. ضمناً ردیاب‌ها تنها می‌توانند در پیگیری سرقت به شما کمک کنند و تأثیر بازدارنده ندارند؛ اما استفاده از قفل فرمان و قفل پدال شرایط را برای سرقت سخت‌تر می‌کند.

چرا استفاده از قفل پدال ضروری است

قفل پدال باعث قفل شدن پدال‌های کلاچ و ترمز می‌شود و کار را برای سرقت به شدت سخت می‌کند. با استفاده از این وسیله فرد سارق حتی در صورت روشنکردن خودرو، نمی‌تواند ماشین را به حرکت درآورد و در این صورت احتمال به سرقت رفتن بخش‌های اساسی و مهم خودرو کاهش می‌یابد. نکته مهم در مورد استفاده از دزدگیر، قفل فرمان و قفل پدال این است که ممکن است سارق با مشاهده این وسایل ایمنی از سرقت ماشین شما منصرف شوند. با این حال تمامی برندهای قفل پدال از کیفیت مناسب برخوردار نیستند و برخی از آن‌ها به راحتی شکسته می‌شوند. در نتیجه استفاده از این قفل‌ها تأثیر چندانی نخواهد داشت؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود در هنگام خرید این محصول نهایت دقت خود را به کار بگیرید و قفل باکیفیتی را خریداری کنید.

لیست بهترین برندهای قفل پدال

در این بخش قصد داریم به بررسی بهترین برندهای قفل پدال بپردازیم و بهترین مارک قفل پدال برای هر مدل خودرو را معرفی کنیم. 

برند Samco 

برند سامکو یکی از برندهایی است که باید در لیست بهترین مارک قفل پدال قرار گیرد. این برند قطعات مختلف خودروهای MVM را تولید می‌کند و قفل پدال رایانه‌ای و ساده از جمله محصولات این شرکت هستند. پیشنهاد می‌شود برای خودروهای ایرانی مانند 207  و 206 از قفلهای رایانه‌ای استفاده نکنید. 

نیکوپارس

اگر به استفاده از قفل پدال رایانه‌ای برای خودروهای خود علاقه‌مندید، قفل‌های کامپیوتری نیکو پارس انتخاب خوبی برای خودروهایی مانند 206، 207، پراید و… هستند. قفلهای نیکو پارس از بهترین متریال ساخته شده‌اند و طراحی آنها فوق‌العاده است، از این رو می‌توان این برند را به عنوان یکی از بهترین برندهای قفل پدال معرفی کرد. 

لیست بهترین برندهای قفل پدال

برند GSS

اگر به دنبال خرید از بهترین مارک قفل پدال هستید، برند GSS می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. این برند بیش از دو دهه در زمینه تولید تجهیزات ایمنی و قطعات خودرو سابقه دارد و برند مطمئن و باکیفیتی به شمار می‌آید. این برند برای انواع مختلف ماشین‌های ایرانی و وارداتی قفل پدال‌های فوق‌العاده باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه کرده است. 

برند لومکس 

 برند لومکس یکی از تولیدکنندگان قفل فرمان و پدال با چند دهه سابقه است که قفل‌های خود را از فولاد مقاوم تهیه می‌کند. کیفیت بالا و سابقه درخشان این برند سبب شده تا لومکس را یکی از بهترین مارک‌های قفل پدال بدانیم.

معرفی برخی از مدلهای قفل پدال

حال که با بهترین مارک قفل پدال آشنا شدیم، قصد داریم برخی از بهترین قفل‌های بازار را مورد بررسی قرار دهیم تا کار شما برای خرید این محصول آسانتر شود. 

قفل پدال آرین لاک مدل کشویی

این قفل مشهورترین و شناخته شده‌ ترین قفل پدال موجود در بازار است. وزن این قفل پدال 400 گرم و جنس بدنه آن از فولاد است. این قفل پدال دارای دو قفل است و کلاچ و ترمز خودرو شما را قفل می‌کند. این قفل پدال برای انواع خودروها از جمله پراید، کوییک، تیبا، 206، 207 و… مناسب است. 

قفل پدال آرین لاک مدل کشویی

قفل پدال نیکو پارس کد 20690

یکی از محکم‌ترین و مقاوم‌ترین قفل پدال‌های موجود در بازار، قفل پدال نیکو پارس کد 20690 است. نیکو پارس که به عنوان بهترین مارک قفل پدال شناخته می‌شود، از جنس فولاد ساخته شده و وزن آن 1800 گرم است. 

  • قفل پدال نیکو پارس کد 20690

قفل پدال نیکو پارس کد 20690

قفل پدال اتومات کامپیوتری لومکس

قفل پدال مدل اتومات LOOKMAS یکی از انواع قفل پدال‌های ساده برند لوکمس است که می‌توان از آن برای اغلب خودروها اتومات استفاده کرد. جنس فولادی این قفل پدال سبب شده مقاومت بالایی در برابر ضربه و برش داشته باشد. وزن این قفل پدال حدود یک کیلوگرم است و استفاده از آن بسیار ساده است.

قفل پدال اتومات کامپیوتری لومکس

هنگام خرید قفل پدال به چه نکاتی توجه کنیم؟

نوع ماشین

هنگام خرید قفل پدال حتماً توجه کنید که قفل مدنظر مناسب خودرو شما باشد. تنوع قفل‌های پدال در بازار بسیار زیاد است و شما می‌توانید با جستوجویی ساده قفل پدال مدنظر را بیابید. 

کیفیت متریال قفل

اگر قفل مدنظر بی کیفیت باشد و از متریال مناسب ساخته نشده باشد، به راحتی می‌شکند. برای خرید قفل پدال با متریال باکیفیت، لیست بهترین مارک قفل پدال که در بالا به آن پرداختیم را مورد بررسی قرار دهید. 

نوع قفل شدن

قفل پدال و فرمان در سه نوع ساده، عصایی و کشویی به بازار عرضه می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس بودجه و سلیقه خود، قفل پدال مناسب خودروی خود را خریداری کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *