برای مراجعه به یک تعمیرگاه ابتدا باید از تخصص و کیفیت کار و سابقه کاری آنها مطمئن شوید و اینکه از دستگاه‌ها و تجهیزات به روز استفاده کنند. تعمیرگاه کارنو فقط تکنسین هایی را استخدام میکند که به طور حرفه‌ای آموزش دیده و دارای گواهینامه هستند، آنها آموزش‌های لازم را برای اطمینان از مراقبت صحیح از وسیله نقلیه شما دارند و همگی تجربه زیادی در تعمیر خودرو دارند و دائما دوره های آموزشی را مناسب با خودروهای مدل جدید، به روز هستند و از قطعات و سیالات با بهترین کیفیت استفاده می کنند و به شکلی با شما صحبت خواهند کرد که درک کنید و هر تعداد سوال که دوست دارید می توانید بپرسید تا متوجه مشکل و ایراد خودروی خود شوید.برای اطلاعات با کیفیت در مورد ماشین خود و خدمات درست به تعمیرگاه کارنو اعتماد کنید.در واقع کسی کار تمیز ارائه می کند این حق را دارد که به بقیه معرفی شود.

تعمیرگاه هیوندای

تعمیرگاه هیوندای

هیوندای یکی از برندهای تولیدکننده خودروهای لوکس در دنیا است. این شرکت به دلیل کیفیت مهارت و قابلیت اطمینان شهرت خود را به دست آورده است. خودروهای هیوندا مانند هر وسیله نقلیه دیگر با افزایش سن با مشکلاتی از جمله موتور و گیربکس مواجه می‌شوند. تیم تکنسین کارنو آماده تشخیص و تعمیر هرگونه مشکل خودروی شما است و با آخرین فناوری و نوآوری ها به روز می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که تعمیرات شما هم موثر و هم از نظر زمان کارآمد هستند. خودروهای هیوندا به دلیل کیفیت بالایی که دارند از قیمت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل تعمیر یا تعویض قطعات آن نیز بالا خواهد بود و خرابی هر یک از قطعات در صورت نادیده گرفتن باعث خرابی یک قطعه دیگر می شود، زیرا بسیاری از قطعات خودرو به همدیگر مرتبط هستند و ممکن است منجر به مشکل جدی تر شود و هزینه های زیادی را در پی داشته باشد. به همین دلیل یافتن تعمیرگاه متخصص و حرفه ای در امر تعمیرات یکی از بزرگترین دغدغه های دارندگان خودروهای هیوندا میباشد.

انواع هیوندا مانند: هیوندا اکسنت، هیوندا النترا، هیوندای ولستر، هیوندای سوناتا، هیوندای آزرا، هیوندای جنسیس، هیوندای سانتافه و… هستند که با وجود همه این هیوندا های جدید،  داشتن یک مکان قابل اعتماد برای تعمیر و نگهداری آنها بسیار مهم و ضروری می باشد. تعمیرگاه کارنو برای عیب یابی دقیق هیوندای شما و تعیین اینکه چه تعمیراتی یا خدماتی باید تکمیل شوند وقت صرف می‌کنند و اگر شما در مورد هیوندای خود هر سوالی دارید یا نیاز به تعمیر و نگهداری دارید لطفاً به تعمیرگاه کارنو مراجعه کنید و یا با آنها تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت کنید.

 تعمیرگاه خودروهای وارداتی

 تعمیرگاه خودروهای وارداتی

تعمیرگاه کارنو دارای امکاناتی است که تعمیرات خودروهای وارداتی از سپر جلو تا سپر عقب را به طور کامل انجام می‌دهد. همان طور که میدانید خودروهای وارداتی مانند: بنز و بی ام و هیوندا و… دارای قطعات بسیار حساس می باشند و این قطعات به سختی یافت می شوند اما شما می‌توانید خودروی خود را به این تعمیرگاه بسپارید و آنها از طریق واسطه هایی که دارند، قطعات مورد نیاز خودروی شما را به دست می آورند.

این تعمیرگاه خدمات تعمیرگاهی برای انواع خودروهای وارداتی، چینی و ایرانی را با استفاده از تکنسین های با تجربه و تجهیزات به روز ارائه می دهد. خدمات تعمیرگاه کارنو شامل: تعمیر موتور انواع مدل تویوتا، هیوندا، بنز، بی ام و خودروهای چینی، تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی، خدمات برقی، انجام سرویس های دوره ای مانند: تعویض روغن و لنت و…میباشد. تعمیر خودروهای وارداتی در تعمیرگاه کارنو بسیار مقرون به صرفه است و هزینه های تعمیرات خود را تضمین می‌کنند که با این کار به شما اطمینان خاطر می دهند که از شما هزینه اضافی دریافت نخواهند کرد و تعمیرات خود را به صورت دقیق انجام خواهند داد.

فرمان برقی

فرمان برقی امروزه جایگزین فرمان هیدرولیک در خودروهای جدید شده است. فرمان برقی یا الکتریکی یا (EPS) از یک موتور الکتریکی، سنسور گشتاور، و واحد کنترل الکتریکی تشکیل شده است. از مزیت های آن این است که پمپ هیدرولیک فرمان حذف شده است و با حذف پمپ دیگر نیازی به شیلنگ، سوپاپ و مایع نیست. سیستم فرمان برقی چون با نرم افزار هدایت می‌شود، دقت فرمان و اعتدال آن و حساس بودن آن را بالا می‌برد و حتی با خاموش شدن موتور همچنان نیروی کمکی برای پیچیدن فرمان را تهیه می‌کند، هنگامی که فرمان خودرو در حالت سخت و سفت باشد، موجب ایجاد خستگی در راننده و کاهش ایمنی در رانندگی می شود،اما اگر فرمان راحت و سریع باشد اطمینان از ایمنی بیشتر است و با خیال راحت تر رانندگی میکنید.

این فرمان روی ستون فرمان، روی پینیون و دنده شانه ای نصب میشود و از مزایای فرمان برقی حذف پمپ هیدرولیک، وزن کمتر نسبت به فرمان هیدرولیک، قابلیت اطمینان بیشتر نسبت فرمان هیدرولیک، صرفه جویی در مصرف انرژی، نیاز به گشتاور کمتر، ایمنی بالا در سرعت های مختلف، کاهش میزان مصرف سوخت، عدم آلودگی محیط زیست و از معایب آن هزینه اولیه بسیار بالا و سیستم کنترلی سخت می باشد.

بسیاری از رانندگان سیستم فرمان هیدرولیک را بهتر می دانند اما افراد زیادی هم وجود دارند که از عملکرد سیستم فرمان برقی راضی هستند و آن را ترجیح می‌دهند، در هر صورت انتخاب نوع فرمان به خودروی شخصی و تجربه خود شخص بستگی دارد.اگر خودروی شما از نظر فرمان برقی و فرمان هیدرولیکی دچار مشکل و ایراد شد و نیاز به تعمیر یا مشاوره داشتید، تعمیرگاه کارنو، تعمیرکاران حرفه ای در زمینه تعمیرات فرمان های برقی و هیدرولیکی دارد و پیشنهاد می کنیم به این تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید.

نتیجه گیری

یافتن بهترین تعمیرگاه و شناسایی مکانیک حرفه ای و با تجربه و قابل اعتماد برای تعمیر خودرو می تواند شما را از هزینه های اضافی و بسیاری دیگر از مشکلات خارج کند، به همین دلیل انتخاب یک تعمیرگاه تخصصی که خدمات خوبی را برای خودروی شما داشته باشد باید یکی از اولویت های شما باشد، خوشبختانه تعمیرگاه کارنو تمامی شرایط ذکر شده را دارا می باشد و تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی و چینی را با استفاده از به روزترین دستگاه ها به شما عزیزان ارائه می کند و شما می توانید برای انجام انواع تعمیرات تخصصی به تعمیرگاه کارنو مراجعه کنید و این تعمیرگاه را به عنوان یک تعمیرگاه خوب و مناسب برای تعمیرات و سرویس های دوره ای در نظر داشته باشید که اگر خودروی شما دچار مشکل و ایراد شد دچار سردرگمی نشوید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *