افزایش قیمت خودرو در طی سالیان اخیر باعث شده که کمتر بشود خودروهایی که از لحاظ کیفی در رتبه های بالا هستند را خریداری کرد. اگر قصد دارید که ماشینی را با رنج قیمت 200 میلیون تومان خریداری نمایید به شما کمک می کنیم که 3 خودروی دنده اتوماتیک را شناخته و در صدد خرید آن ها برآیید.

با 200 میلیون تومان خودروی دنده اتوماتیک بخرید

اولین خودرویی که به شما پیشنهاد می کنیم ساینا است. که از ارزان ترین های دنده اتومات می باشد. و قیمتی در حدود 190 میلیون تومان دارد. ساینا موتوری یک و نیم لیتری با مصرف ترکیبی 7 لیتر در 100 کیلومتر را دارا است و نوع گیربکس آن CVT  می باشد. از آپشن های خودروی ساینا می توان به ورود به ماشین بدون کلید، استارت دکه ای، نمایشگر لمسی هفت اینچی، بلوتوث، مسیر یاب و کروز کنترل اشاره کرد. مدل جدید رینگ ها، حذف نوار مشکی ستون B، فرمان دی کات اسپرت و صفحه جدید کیلومتر از تفاوت های این خودرو با نوع دنده ای آن می باشد. ساینا برای کسانی که به دنبال ماشین ارزان قیمت اما دنده اتوماتیک می باشند مناسب می باشد.

خودروی کوئیک با دویست میلیون تومان

دومین خودروی پیشنهادی ما به شما خودروی کوئیک است. این خودرو در مدل 97 و البته با کارکرد کم می تواند انتخاب خوبی برای افرادی که می خواهند ماشین بخرند باشد. گیر بکس ماشین CVT  است که پانچ شده می باشد. کوئیک امکاناتی از قبیل: دریچه گاز برقی، رینگ آلومینیومی، کامپیوتر سفری، فرمان برقی، کروز کنترل، دی لایت به همراه چراغ بدرقه، مالتی مدیا( مانیتور+ دوربین+ نویگیشن)، شیشه دودی عقب، سیستم BAS یا ترمز کمکی، سیستم اتولاک یا قفل شدن درب ها در سرعت بالای 10 کیلومتر بر ساعت، سیستم VAS یا هشدار سرقت با بوق و بلوتوث را دارد.

لیفان X50 با 200 میلیون تومن

و سومین خودرویی که خرید آن را به شما توصیه می کنیم خودروی لیفان X50 می باشد که در مدل های 94 و 95 می توان خریداری کرد. نوع موتور آن VVT و بنزین سوز می باشد و مجهز به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها است. حجم موتورش 1498 سی سی و حداکثر قدرت آن 102 اسب بخار در 6000 دور موتور در دقیقه می باشد. جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک CVT  و سیستم فرمان EPS  برقی دارد. دارای 4 بلند گو است، سیستم پخش CD  با خروجی USB و AUX، سنسور دنده عقب کیسه هوای راننده و سرنشین جلو،سان روف، تنظیم الکترونیکی ارتفاع نور چراغ های جلو، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD از جمله دیگر امکانات این خودرو است.

اگر قصد خرید ماشین های دنده اتومات را داشتید و توان هزینه 200 میلیونی را دارا هستید با توجه به امکاناتی که هر کدام از خودرو های فوق دارا می باشند می توانید با توجه به سلیقه و نیازتان یکی از آن ها را خریداری نمایید. اگر علاقه مند به سوار شدن ماشین های لوکس را دارید با توجه به منطقه آزاد محسوب شدن جزیره کیش می توانید با تورهای کیش به این جزیره سفر کرده و ماشین های لوکسی اجاره نمایید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *