داشتن بیمه ماشین برای جبران خسارت تصادفات و سوانح مختلف رانندگی، برای رانندگان بسیار حائز اهمیت است. بیمه ماشین خسارت مالی و جانی را تا حد بسیار زیادی جبران می‌کند. طبیعی است که همه به دنبال بهترین اتومبیل باشند.

دو نوع بیمه ماشین برای اتومبیل های مختلف وجود دارد : الف، بیمه شخص ثالث برای تمامی خودروها اجباری است. نداشتن بیمه شخص ثالث، مساوی جریمه‌های مالی سنگین و پرداخت غرامت از جیب فرد خاطی است. بیمه بدنه که خود دارای پوشش‌های بسیار زیادی است. هرچند بیمه بدنه برای دارندگان اتومبیل‌های مختلف اختیاری است؛ ولی با خرید این بیمه‌نامه برای خودروی خود، می‌توانید خسارت‌های احتمالی بدنه خودرو را در تصادفات و سوانح رانندگی مختلف جبران کنید.

خرید بهترین بیمه اتومبیل

خرید بیمه شخص ثالث به عنوان بیمه‌ای اجباری

بیمه شخص ثالث( زیرشاخه بیمه ماشین)  برای هر نوع اتومبیلی اجباری است. خرید این بیمه‌نامه از ضروریات به شمار می‌آید. در صورت نداشتن بیمه شخص ثالث و رانندگی با خودروی مورد نظر در صورت رویت پلیس، جریمه نقدی می‌شوید.

معیارهای انتخاب بهترین بیمه شخص ثالث

اگر می خواهید بهترین بیمه ماشین را خریداری کنید؛ بهتر است معیارها و پارامترهای مختلفی را در نظر داشته باشید. با در نظر گرفتن هر یک از این شاخص ها، می‌توانید بهترین بیمه ماشین را خریداری کنید. برخی از این معیارها عبارتند از:

میزان توانگری مالی شرکت بیمه

با توجه به این مسئله که میزان توانگری مالی هر یک از شرکت‌های بیمه ای با یکدیگر متفاوت است؛ حتما باید این معیار بسیار مهم را در نظر داشت. با مقایسه توانگری مالی شرکت‌های بیمه‌ای مختلف، می‌توان بهترین بیمه ماشین را خریداری نمود. میزان توانگری مالی

میزان فروش بیمه ثالث شرکت بیمه‌گر

برخی از شرکت‌های بیمه ای نظیر شرکت بیمه ایران در قیاس با سایر شرکت‌ها، فروش بیشتر بیمه اتومبیل را داشته‌اند. این شرکت‌ها در درجه بالایی از محبوبیت قرار دارند. به طوری که خدمات آن‌ها ورد زبان همگان است؛ یعنی، نام این شرکت‌های بیمه‌ای نسبت به شرکت‌های دیگر بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده است.

تعداد شعب بیمه‌ای

. هر چقدر تعداد شعبه ها و مراکز پرداخت خسارت یک شرکت بیمه‌ای بیشتر باشد؛ امتیاز مثبت برای آن شرکت به شمار می‌آید.

عوامل موثر بر قیمت بیمه ماشین

اعمال تخفیف بیمه شخص ثالث ارائه شده به مشتریان

هر چقدر یک شرکت بیمه ای بتواند تخفیف های بیشتری را به بیمه شدگان و مشتریان خویش ارائه دهد؛ می توان آن شرکت را جزء یکی از بهترین شرکت های بیمه ای نام برد که خدمات بیمه شخص ثالث را به بیمه شدگان خود ارائه می کن.

میزان پوشش مالی

از دیگر عوامل تعیین کننده در انتخاب بهترین بیمه ماشین؛ پوشش مالی شرکت های بیمه ای می باشد. به این ترتیب که هر یک از شرکت های بیمه ای مورد نظر در صورتی که بتوانند بیشترین پوشش مالی را هنگام تصادفات و سوانح رانندگی مختلف به شما ارائه دهند؛ آن ها را می توان به عنوان بهترین شرکت بیمه ای بیمه ماشین نام برد

میزان رضایت مندی مشتریان

شما می توانید میزان رضایت مندی شرکت های مختلف بیمه ای را مورد بررسی قرار دهید و سپس با در نظر گرفتن میزان رضایت مندی مردم به یک شرکت بیمه ای اقدام به خرید آن کنید. چرا که شرکتی می تواند بیشترین رضایت مندی را از آن خود کند که تمامی فاکتورهای لازم را برای انتخاب بهترین بیمه ماشین دارد.

برای خرید بهترین بیمه شخص ثالث از معتبرترین کارگزاری با امکان مقایسه شرکت‌های بیمه به لینک زیر مراجعه کنید:

https://bimeh.com/thirdparty

پرداخت خسارت سیار

یکی از دیگر عوامل تعیین کننده در انتخاب بهترین بیمه ماشین، پرداخت خسارت سیار می باشد. خسارت سیار به آن دسته از خدمات شرکت های بیمه ای اطلاق می شود که تعیین خسارت و پرداخت آن در محل مورد نظر تصادف به وجود آمده صورت می گیرد. بنابراین در صورتی که خودرویی دچار تصادف شده و خسارت های زیادی را به جای گذاشته است؛ یک کارشناس سیار می تواند با حضور خود در محل مورد نظر از تحمیل هزینه های اضافی جلوگیری کرده و مانع به تعویق انداختن پرداخت خسارت می گردد.

قیمت بیمه شخص ثالث و حق بیمه های اعمال شده

با توجه به تخفیف های اعمال شده در هر یک از شرکت ها و عوامل دیگر در این راستا، حق بیمه های اعمال شده ممکن است در هر یک از شرکت های مختلف تفاوت داشته باشد. بنابراین بهتر است این نکته را هنگام خرید در نظر داشته باشید.

خرید بیمه بدنه به عنوان بیمه ای اختیاری

شما می توانید اقدام به خرید بیمه بدنه برای خودروی خویش به صورت اختیاری کنید تا از خدمات و پوشش های این بیمه ماشین هم بهره مند شوید. بیمه بدنه خودرو برای این منظور است که شما می توانید در صورت آسیب وارد شدن به خودروی خود یا در مواقعی که مقصر سانحه پیش آمده فرار کرده باشد؛ با داشتن این بیمه از خسارت های اعمال شده به خودروی خویش بکاهید.

عوامل موثر در انتخاب بهترین بیمه بدنه ماشین

از جمله عواملی که سبب انتخاب بهترین بیمه بدنه ماشین می گردد و باید به آن ها توجه داشت؛ می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

میزان پوشش‌های بیمه ای ارائه شده

بیمه بدنه دارای دو نوع پوشش می باشد. دسته از آن ها به عنوان پوشش های اصلی به شمار می آیند که عبارتند از: سرقت کلی خودرو، تصادف، واژگونی خودرو، آتش سوزی، انفجار و صاعقه اما دسته ای دیگر از پوشش های بیمه بدنه به صورت پوشش های اضافی هستند که عبارتند از:

  • سرقت جزئی خودرو و برخی از قطعات و لوازم آن
  • شکستن شیشه
  • انواع بلایای طبیعی
  • هزینه ایاب و ذهاب
  • پاشیدن مواد اسیدی و شیمیایی
  • نوسانات قیمت
  • ترانزیت
  • حذف فرانشیز
  • کشیدن میخ و خط و خش روی خودروی مورد نظر

تسهیل در صدور و تمدید بیمه

از نظر تسهیل در صدور و تمدید بیمه نیز شرکت های بیمه ای با یکدیگر متفاوت هستند که توجه به این مسئله نیز خود حائز اهمیت می باشد.

میزان درصد فرانشیز

شما باید به دنبال خرید بیمه ای باشید که کمترین میزان فرانشیز را ارائه می سازد.

نحوه پرداخت خسارت

با توجه به تعداد شعب بیمه ای و مراکز پرداخت خسارت در سطح شهرهای مختلف و نیز دارا بودن خدمات سیار، می توان به کیفیت پرداخت خسارت در هر یک از شرکت های بیمه ای پی برد و بهترین بیمه ماشین را از میان این شرکت های بیمه ای انتخاب کرد و به خرید آن مبادرت ورزید.

تخفیف و قیمت های ارائه شده

شرکت های بیمه ای از نظر میزان تخفیف و قیمت ها با یکدیگر متفاوت می باشند. بنابراین بهترین بیمه ماشین می تواند بیمه ای باشد که ضمن ارائه بیشترین تخفیف ها در قیمت های بهتری به مشتریان خود ارائه شوند تا میزان رضایت آن ها را در پی داشته باشند.

خرید بهترین بیمه از بهترین کارگزاری

خرید بهترین بیمه ماشین

شما می توانید برای خرید بهترین بیمه ماشین چه بیمه شخص ثالث و چه بیمه بدنه با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای لازم به سامانه بیمه دات کام مراجعه کنید و پس از ارزیابی های مختلف و مقایسه هایی که میان شرکت های بیمه ای مختلف می کنید؛ به صورت اینترنتی در هر برهه ای از زمان و در هر مکانی که هستید؛ اقدام به خرید بهترین بیمه ماشین برای خودروی خویش کنید. ضمن اینکه پرداخت حق بیمه ها، استعلام بیمه ماشین، مقایسه شرکت ها با یکدیگر و… از جمله مزایای خرید اینترنتی بهترین بیمه ماشین در سامانه بیمه دات کام می باشند.

منبع: سایت بیمه دات کام (https://bimeh.com)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *