همه چیز درمورد انواع بال اسپرت خودرو

بال اسپرت خودرو  یکی از جذاب ترین و قشنگ ترین قطعاتی هست که ماشین باز ها از آن بعنوان تزیین کردن بیرون خودرویشان  استفاده می کنند.

به قول یکی از بزرگان ماشین بدون فرمون میشه اما بدون بال نه!!

از شوخی که بگذریم، بال اسپرت همیشه به خودرو ظاهر زیبا و قشنگی میدهد، فروشگاه کینگ اسپرت هم از این قافله عقب نمونده و باز هم مثل همیشه خواهان گرفتن بازار بال اسپرت خودرو هست، از این رو با قرداد های سنگین و خریدن موجودی بال های اسپرت تولید کنندهای بزرگ مثل همیشه سعی کردیم دلال و دلال گرایی را در این بازار از بین ببریم.
ما در کینگ اسپرت دارا بودن تنوع و کیفیت بالای محصولاتی مانند بال خودرو را سرلوحه کارمان قرار دادیم و حالا با بیش از ۱۲ مدل بال و کامل ترین تنوع در بال اسپرت حرف اول را در پخش این قطعه زیبا و مفید میزنیم.

بال زیبا خودرو

توضیحات فنی بال عقب یا اسپویلر

بال عقب یا اسپویلر در خودرو نقشی ایرودینامیکی داشته و می تواند در کمک به پایداری و تعادل بیشتر تاثیر مثبتی داشته باشد. بال عقب خودرو، در صورتی که صحیح طراحی و نصب شده باشد، باعث ایجاد فشار از سمت بالا (داون فورس) بر روی خودرو شده که پایداری ماشین را بالا می برد.

اسپویلر ، spoiler بال عقب خودرو بخش حائز اهمیتی از خودرو می باشد که وظیفه ی افزایش سطح ایرودینامیک خودرو شما را دارد .

قاعده ی منطقی کاهش استهلاک و افزایش بازدهی همیشه مورد بحث و بررسی مهندسین تمامی رشته های صنعتی بوده و هست ، مهندسین خودروسازی با استفاده از دانش نوین خود دست به ساخت ابزار و لوازمی زده اند که پتانسیل کاهش استهلاک و افزایش بازدهی و در این مورد خاص افزایش ایمنی خودرو و سرنشینان را فراهم آورده اند .

ارزان ترین بال خودرو

نحوه ی کارکرد و تاثیرگذاری اسپویلر ، spoiler و یا همان بال عقب به این صورت است که جریان هوای جاری که از بالای خودرو درحال عبور است را در خود نگهداری می کند و با اعمال وزن ، فشار رو به پایین را برای قسمت انتهایی خودرو بوجود می آورد .

در این پروسه مکانیکی بسیار ساده شاهد افزایش سطح تماس لاستیک های عقب و چسبندگی بیشتر خواهیم بود که بدنبال آن افزایش هندلینگ یا همان فرمان پذیری و انتقال بهتر گشتاور به سطح جاده از طریق چرخ های عقب در خودروهای دیفرانسیل عقب بوجود خواهد آمد .

خرید ارزان بال پراید

این فرایند ساده مزایای فراوانی را بهمراه خواهد داشت که تا به اینجا به جنبه های فنی و افزایش بازدهی و توان خودرو توسط اسپویلر اشاره شد اما باید توجه داشته باشید که همه ی این موارد تنها بخشی از کاربردهای اسپویلر می باشد و فواید آن را جهت افزایش ایمنی و پایداری خودرو در سرعت های بالا را نمی توان نادیده گرفت .

خرید اسپویلر ، spoiler و یا همان بال عقب خودرو یک تصمیم هوشمندانه در جهت افزایش سطح عملکرد و کاهش استهلاک خودرو می باشد ، شما می توانید قبل از خرید اسپویلر با کارشناسان فروش شرکت کینگ اسپرت تماس حاصل فرمایید و راهنمای خرید و نصب اسپویلر را برای خودرو خود دریافت نمایید .

بال عقب خودرو پراید ۱۱۱

 

فروشگاه کینگ اسپرت بال های خودرو های داخلی و خارجی را پخش و تولید آن را نیز در کارنامه خود قرار داد تا باز هم مثل همیشه برای این قطعه حرفی برای گفتن داشته باشد.

برای دیدن مشخصات کامل هر محصول کافی است روی عکس آن کلیک کنید.

بال عقب اسپرت خودرو دنا و دنا پلاس

پشت دنا
بال عقب دنا ساخته شده از جنس ABS و بسیار مقاوم. قابل نصب بر روی صندوق عقب خودرو با استفاده از چسب دوطرفه
این کالا بدون رنگ می باشد و بعد از خرید می بایست از روی کد رنگ خودروی شما جهت هماهنگی با بدنه رنگ زده شود

 

  • طراحی شده ویژه دنا و دنا پلاس
  • نصب کاملا فیت با بدنه
  • رنگ خام ( پرایمر)
  • دارای آستر رنگ و قابلیت رنگ پذیری
  • ساخته شده از پلاستیک ABS

 

 

 

بال عقب اسپرت خودرو رانا

بال عقب رانا

بال عقب اسپرت پژو ۲۰۶ صندوقدار

 

بال اسپرت کوییک

بال خودرو کوییک

بال عقب اسپرت مناسب برای کوئیک

بال کوئیک مدل اسپرت
کالای مورد نظر بدون رنگ می باشد، آستر شده آماده رنگ اصلی.
کالا باید متناسب با کد رنگ خودرو رنگ شود

قابلیت رنگ پذیری بالا در مقابل شست و شو های مکرر
نصب دقیق و محکم بر روی خودرو

 

 

بال اسپرت پژو 206 ار سی

خرید بال آر سی برای 206

نصب این محصول بر روی لیپ بالای شیشه صندوق عقب خودرو پژو ۲۰۶ یا ۲۰۷ هاچ بک با استفاده از پیچ و یا چسب آکواریوم یکی از این دو طریق امکان پذیر است. این بال آستر شده، آماده رنگ اصلی می باشد. رنگ آستر ممکن است طوسی رنگ ویا مشکی یا نوک مدادی تیره باشد.

بال عقب خودرو مناسب برای ساندرو

خرید بال ساندرو

 

زیبایی ظاهری خودرو یکی از مسائل مهم طراحی خودرو است. شرکت های خودرو ساز همیشه سعی در طراحی زیبای خودرو دارند. اما در بسیاری از مواقع افراد مشکل پسند و خوش سلیقه برای خاص تر و زیباتر شدن خودرو خود روی به اسپرت کردن خودرو می آورند،از همین رو شرکت های خودرو ساز اصلی و دیگر شرکت ها لوازم اسپرت خودرو را تولید می‌کنند.

بال عقب رنو ساندرو از جنس فایبر گلس با طراحی بسیار زیبا و نصب آسان می‌باشد.
این قطعه نسبت به محصولات مشابه با کیفیت تر است و توسط قالب اصلی شرکت رنو تولید شده و تمام زوایای آن بر روی خودرو به طور کامل و صحیح قرار می‌گیرد

 

 

بال عقب خودرو مدل اسپرت مناسب برای تیبا ۲

خرید ارزان بال تیبا

 

  • بال عقب تیبا ۲
  • بال تیبا۲ و کوئیک مدل اسپرت
  • کالای مورد نظر بدون رنگ می باشد، آستر شده آماده رنگ اصلی.
  • کالا باید متناسب با کد رنگ خودرو رنگ شود

بال عقب اسپرت خودرو سراتوپخش بال خودرو

بال عقب سراتو یک قطعه اسپرت بدنه سراتو می باشد که با نصب شدن در لبه ی انتهای صندوق عقب سراتو ظاهر زیبا و متفاوتی رو به قسمت پشت سراتو می دهد. نصب بال سراتو به وسیله چسب آکواریوم انجام می شود. بال عقب سراتو نمای بسیار زیبایی به پشت خودروی سراتو داده و آن را کاملا متفاوت می کند. جنس باله عقب سراتو از پلاستیک ABS درجه ۱ است و طول عمر، دوام و استحکام بسیار زیادی دارد.

بال عقب

بال چراغ دار مخصوص سمند، پراید صندوق دار، پژو ۴۰۵، پرشیا، ساینا، تیبا ۱، لیفان ۶۲۰، وولکس

بال چراغدار خودرو

استپ عقب چراغدار خودرو پایه بلند و پایه کوتاه اسپرت

بال ماکسیمایی

بال ساینا

 

مناسب برای: سمند، پراید صندوق دار، پژو 405، پرشیا، ساینا، تیبا 1، لیفان ۶۲۰، وولکس

بال عقب چراغ دار خودرو مدل ماکسیمایی مناسب برای انواع خودروها

مناسب برای خودرو های که طول صندوق آن ها 123 سانتی متر هست

 

 

بال عقب خودرو | بالچه ماری

بال رو صندوق

 

 

 

بال عقب خودرو | بالچه ماری

  • ابعاد : ۱ × ۴ × ۱۴۵ سانتی‌متر
  •  قابلیت کوتاه کردن طول بال
  •  قابلیت انعطاف پذیری بالا

 

 

 

 

فروشگاه کینگ اسپرت بال تمام خودرو ها را دارا می‌باشد و دوستانی که مایل به خرید و نصب بال هستن میتونن با انتخاب و ثبت سفارش بال خودرو مدنظرشون براحتی این محصول را تهیه نمایند. ما در فروشگاه کینگ اسپرت برای اولین بار سعی کردیم تا بال هایی بسازیم که احتیاج به سوراخ کردن و خراب کردن صندوق نداشته باشد و با خارهای مخصوص و چسب قوی نصب و مورد استفاده قرار بگیرند.

در آخر امیدواریم با خواندن این توضیحات با انواع بال خودرو آشنا شده باشید و توانسته باشیم برای انتخاب مناسب ترین گزینه به شما کمکی کرده باشیم. ما در فروشگاه کینگ اسپرت در تلاش هستیم تا اجناس و لوازم اسپرت و لوازم جانبی خودرو بدون واسطه و آسان تر از همیشه به دست شما مشتریان عزیز برسانیم تا شما از خودرو اسپرت و شیک خود لذت ببرید.

 

جلو پنجره، بال بوق
لیست کامل بال های خودرو 

مجله کینگ اسپرت

منابع: imenrun, pardiskhodro, bitrun

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *