در اقصی نقاط ایران، هتل های لوکس و لاکچری وجود دارند.این هتل ها ز نظر امکانات و مساحت، در رده بزرگ‌ترین هتل‌های ایران قرار می‌‌گیرند.

بهترین هتل ها در ایران که باید در آن ها اقامت کنید

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل پنچ ستاره اسپیناس پالاس، بزرگترین هتل ایران محسوب می‌شود که در شمال تهران قرار دارد.هتل اسپیناس ۷۵ هزار مترمربع زیربنا دارد که در ۲۸ طبقه و بیش از ۵۰۰ اتاق و سوئیت پذیران مهمانان است.هتل اپیناس پالاس با الهام از معماری و نمادهای ایرانی بنا شده است. معماری این هتل بسیار چشم‌گیر و سلیقه همه سنین در ساخت آن در نظر گرفته شده است. این هتل مدرن، امکانات متنوع و متعددی نیز دارد.

بسیاری از گردشگران سالانه به این هتل سفر کرده و برای مدت طولانی و یا مدت کوتاه، در اسپیناس اقامت می کنند.

برای سفر به تهران و اقامت در این هتل لوکس، شما می توانید از اجاره خودرو اسپورتیج استفاده کرده و از سفر و اقامت خود، لذت ببرید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در دو فاز هتل روی آب و هتل ساحلی، ساخته شده است.اتاق های این هتل دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه ای بر روی آب هستند و نمای رویایی از دریا را به نمایش می گذارند.

اگر می خواهید با خانواده و یا دوستان خود به این جزیره زیبا سفر کنید، می توانید از اجاره ماشین در کیش استفاده کنید.اجاره خودرویی لوکس و لاکچری با قیمتی مناسب و شرایطی آسان، این امکان را به شما می دهد تا در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.

زیبایی منحصر به فرد و امکانات فوق العاده لوکس این هتل باعث شده است که مسافران در نگاه اول مجذوب آن شده و اقامت در این هتل را در جزیره کیش، انتخاب کنند.

هتل لاله کندوان تبریز

اقامت در یک جاذبه تاریخی توریستی لوکس با معماری عجیب و خارج از تصور با شرایط آب و هوایی کوهستانی و ییلاقی در بین صخره های طبیعی در دل کوه تنها در هتل پنج ستاره بین المللی لاله کندوان امکان پذیر است. هتل صخره ای لاله کندوان سومین هتل صخره ای جهان با طبیعتی کوهستانی و زیبا است که در قلب روستای تاریخی کندوان قرار دارد.برای سفر به این شهر جذاب و تاریخی ، می توانید از اجاره خودرو در تبریز استفاده کنید.

هتل درویشی مشهد

یکی از مجلل ترین هتل های شهر مشهد، هتل پنج ستاره درویشی مشهد می باشد.هتل درویشی مشهد نیز با دارا بودن ۲۵ طبقه که تعداد ۲۲۳ اتاق را در خود جای داده است، بهترین و مرتفع ترین هتل در منطقه شرق کشور محسوب می شود.

این هتل با ۲۳ طبقه و ۲۲۳ باب اتاق و سوئیت به ارائه خدماتی ایده آل به میهمانان و گردشگران می پردازد.

هتل عباسی اصفهان

یکی از کهن ترین هتل ها در ایران و جهان، هتل پنج ستاره عباسی می باشد که در شهر زیبای اصفهان واقع شده است. این هتل در زمان های دور، کاروانسرا بوده است. اکنون یکی از بزرگترین هتل های کشور ایران به شمار می رود. معماری منحصر به فرد به کار رفته در هتل و اتاق های آن در کنار حفظ ویژگی کاروانسراگونه آن سبب شده است تا گردشگران بیشتری سالانه جذب آن شوند.

هتل عامریها کاشان

هتل عامریهای کاشان، یادگاری از عمارتی با شکوه در دوران زندیه است که در سال ۱۳۹۳ مرمت و بازسازی شد و به عنوان هتل شروع به کار کرد. این بنای بسیار با شکوه بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین خانه در کاشان است. سبک سنتی و متفاوت هتل تجربه‌ی زندگی در خانه‌های با شکوه ایران قدیم را برای شما رقم می‌زند.

این هتل یکی از زیباترین و باشکوه ترین هتل های کاشان می باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *